- Ma–To 8–19, Pe 8–17, La 10-16
- 010 212 1680
- info@hymylle.fi
- Yliopistonkatu 29c B, 2. kerros, 20100 Turku
Hymylle hoitaa kaikkien vakuutusyhtiöiden asiakkaita. Voit varata ajan normaalisti alla olevasta linkistä ja hakea korvauksen hammashoidon jälkeen omasta yhtiöstäsi. Saat meiltä kaikki tarvittavat dokumentit käynnin jälkeen, jotta vakuutusasiointisi on mahdollisimman sujuvaa.
Asiakaspalvelu ja ajanvaraus
010 2121 680
(pvm/mpm)
Klikkaa vakuutusyhtiötä ja siirry tekemään vahinkoilmoitus:
Kuule, mitä asiakkaamme sanovat perusteellisesta hammastarkastuksestamme.
Yleensä ei. Esteettiset toimenpiteet eivät yleensä kuulu vakuutusten piiriin, ellei niillä ole lääketieteellistä perustetta.
Hakeudu hoitoon mahdollisimman pian ja kerro, että kyseessä on tapaturma. Saat meiltä tapaturmaraportin ja hoitotiedot vakuutusyhtiöä varten.
Kyllä, voimme toimittaa hoitotositteet ja käyntiyhteenvedot myös sähköisesti, jos haluat toimittaa ne vakuutusyhtiöllesi digitaalisesti.
Kyllä. Vakuutus voi korvata tietyn osan kuluista, esimerkiksi vain tapaturmaan liittyvät toimenpiteet tai osan kokonaishinnasta.
Ei välttämättä, mutta suositeltavaa. Näin voimme valmistella tarvittavat dokumentit valmiiksi ja ohjata sinua sujuvasti asioinnissa.
Kyllä, voimme laatia sinulle kirjallisen hoitoarvion ja kustannusarvion ennen toimenpiteen aloittamista. Tämä on hyödyllistä erityisesti silloin, jos haet vakuutusyhtiöltä ennakkopäätöstä korvattavuudesta. Kerro meille varauksen yhteydessä, että tarvitset hoitoarvion etukäteen